Vitaelife Pharma Omega 3 – koľko to stojí a či to stojí za nákup

Móda pre zdravý životný štýl je veľmi dobrá, ale nie príliš horlivý. Napríklad spustenie do lekárne s vitamínmi. Zvlášť často sa v posledných niekoľkých rokoch uvedené tzv omega-3, -6, -9. V prípade, že sú tak nevyhnutné pre naše telo ako omega-3? Čo je užitočné, aby sa mastné kyseliny a pre koho?

Čo je nenasýtená mastná kyselina?

Vieme, že potraviny obsahujú tri hlavné kategórie živín: bielkovín, tukov a sacharidov. Ale nie každý vie, čo sú užitočné alebo škodlivé. Bielkoviny a sacharidy sú základnými stavebnými kameňmi väčšiny buniek v našom tele, ktoré z nich robí veľmi dôležité. Ale tuky vnímame ako niečo úplne zbytočné a dokonca škodlivé (obezita, ateroskleróza a pod). pre krásu a zdravie. Ale prečo potom sme lekári odporúčajú také lieky ako je rybí olej alebo omega-3? Ich cena je nízka, a my ich často ignorujú.

Po prvé, pretože tuk je zásoba energie nášho tela. Ich počet v strave zdravého človeka by nemala byť menšia ako 40%. A okrem toho, že sú živná pôda pre bunky syntetizovať mnohé zo zlúčenín potrebných pre normálne fungovanie všetkých orgánov a systémov.

Ale jeho účinok na organizmus tuky sú veľmi odlišné. Nadbytok nasýtených mastných kyselín obsiahnutých v potravinách živočíšneho pôvodu, vedie k kardiovaskulárnych ochorení a obezity a nedostatok nich -., Aby suché vlasy a pokožku, letargia a General podráždenosť, depresia

Omega 3 polynenasýtené mastné kyseliny, ako je omega-3, omega-6 a -9, sú nevyhnutné pre naše zdravie. Podieľajú sa na väčšine chemických procesov v tele. Ale najcennejšie a najviac chýba, sú považované za omega-3. čo je dobré k jedlu. – oni najlepšie vedia, tehotné ženy a mladé matky

READ  PsoriControl-negatívne komentáre, recenzie, cena, oficiálne internetové stránky

Aké sú výhody omega-3?

polynenasýtených mastných kyselín omega-3 najväčší vplyv na výkon týchto funkcií a systémov tela:

  • kardiovaskulárny systém. Dostatočné množstvo tejto látky zabezpečuje normálnej hladiny cholesterolu v krvi, ktorá je, znižuje hladinu “zlé”, ktorý je uložený na stenách krvných ciev. Tiež použitie omega-3 pri liečbe srdcových problémov znižuje riziko vzniku krvných zrazenín a spôsobuje, že cievy viac silné a pružné.
  • pohybového aparátu. Nenasýtené mastné kyseliny omega-3, omega-6 prispievajú k lepšiemu vstrebávaniu vápnika a tým zvýšiť pevnosť kostí, proti osteoporóze. Omega-3 tiež chráni kĺby, čo je pružnejšia, to znamená, že zabraňuje artritída a jeho varianty.
  • nervového systému. S dlhodobým nedostatkom omega-3 v ľudskej strave narušenej komunikácie medzi nervovými bunkami v mozgu, ktoré vyvoláva vývoj ochorenia, ako je chronická únava, depresia, schizofrénia, bipolárna porucha a niektoré ďalšie.
  • koža, vlasy, nechty prvý odráža nedostatok omega-3. Čo je užitočné, aby sa tento vitamín v kapsuli? Takže môžete najrýchlejšie k vonkajším vplyvom :. sušič stratifikácii, stane hladká a lesklá, na tvári pupienky zmizne, a nechty sú silné a hladké
  • Mnoho onkológovia povedať, že nedostatok omega 3 môže spôsobiť rakovinu prsníka, montáž a hrubé črevo.

Omega-3 pre tehotné ženy a deti

najpodstatnejšie polynenasýtené mastné kyseliny pre ženy počas tehotenstva a dojčenia. Počas tehotenstva sa aktívne podieľajú na tvorbe mozgu a periférneho nervového systému na dieťa, tak ženské telo každý deň dáva dieťa o 2 g omega-3. Kapsule prírodné rybí tuk, alebo sa môžu syntetizovať pomocou kyseliny v tomto prípade bude veľmi účinný, tak, aby sa potrebné množstvo vitamínov z potravy je problematické, a to najmä pri toxikózy.

Ak sa neposkytujú tehotné ženy s normálnou omega-3 môžu byť vystavení riziku neskorej otravy, predčasný pôrod, a depresie.

Znaky nedostatku mastných kyselín omega-3

Najzreteľnejší známkou nedostatku polynenasýtených mastných kyselín omega-3 je zhoršenie vlasov kože a nechtov. Vlasy sú nudné a suché s rozštiepené končeky vlasov a lupiny. Akné, vyrážky a odlupovanie na koži môžu tiež hovoriť o nedostatku tejto kyseliny v tele. Nechty začnú vrstviť a rozobrať, stáva nudné a hrubý.

READ  Phendora Garcinia - názory, komentáre, cena, forum, ako ju používať?

Omega 3 Ďalšie príznaky patrí depresia, zápcha, bolesti kĺbov, vysoký krvný tlak.

Denná sadzba

Pri určovaní denný príjem omega 3 (kapsule to nebude alebo potravinám – bez ohľadu na to), ktoré potrebujete mať na pamäti, že telo, tieto kyseliny nie sú syntetizované, v uvedenom poradí, musíme získať celú zásobu z vonka , Každý deň zdravý človek by mal dostať od 1 do 2,5 g polynenasýtených mastných kyselín omega-3 a 4 až 8 g omega-6.

tehotenstva a dojčenia dieťa ženský požiadavku na omega-3 sa zvýši na 4-5 gramov denne. Okrem toho, je odporúčaná dávka liečiv na báze omega 3 (návod na použitie by mali byť skúmané nutne) sa zvyšuje v týchto prípadoch:

  • v chladnom období;
  • v kardiovaskulárnych chorôb (hypertenzia, ateroskleróza);
  • , keď psychické depresia, depresia;
  • v liečbe rakoviny.

v lete a na zníženie krvného tlaku sa odporúča obmedziť potraviny, ktoré obsahujú omega-3.

Potraviny s vysokým obsahom omega-3

Existujú tri hlavné kategórie výrobkov, ktoré obsahuje maximálne množstvo polynenasýtených mastných kyselín. Tento rastlinný olej, rybie a orechy. Samozrejme, že omega-3 a ďalšie potraviny, ale v oveľa menšom množstve. Prečítajte si viac o obsah polynenasýtených mastných kyselín omega-3 na 100 gramov potravín, ktoré máme k dispozícii povedať tabuľky.

Ryby жир99Семена льна18Печень трески15Рапсовое масло10,5Оливковое масло9Грецкие орехи7Скумбрия5Тунец, сельдь3Форель, лосось2,5Палтус1,8Соя1,5

Veľmi obsah minerálnych živín v rôznych výrobkov závisí od spôsobu ich pestovanie, prípravu a konzumáciu. Napríklad, s nakladaná zelenina alebo údených rýb jej celý prívodný omega-3 je stratený, ale zachováva v oleji, udržuje mastných kyselín.

Je preto dôležité sledovať nielen diéta, ale aj správne varenie.

Omega-3 návod na použitie

Ak sa rozhodnete naplniť nedostatok mastných kyselín v tele pomocou liekov, je najlepšie sa poradiť so svojím lekárom a prečítajte si návod na odporúčaný liek.

Štandardné Spôsob použitia všetkých výrobkov obsahujúcich omega-3 (cena je závislá na kvalite materiálu a je, že na začiatok pri 120 ° C … v balení), naznačuje, dvoma spôsobmi -. Prevencia a liečby

READ  Milk Skin - recenzia, cena, kde kúpiť, prísady, ako to funguje?

Ak možno identifikovať nedostatok týchto mastných kyselín v tele, liek je potrebné vziať 2-3 kapsule denne po jedle po dobu jedného mesiaca. Lekára odporúčanie sa môže líšiť od spôsobu opísanému v užívateľských dávok v závislosti od stavu pacienta.

Aby sa zabránilo všetky vaše rodina môže mať v chladnej prípravy sezónu s omega-3, ktorý je vhodný pre deti od 12 rokov a dospelí užívajú 1 kapsulu denne po dobu troch mesiacov. Pre deti dávka musí priradiť pediatra.

Kontraindikácie

S opatrnosťou a pod lekárskym dohľadom je potrebné brať drogy s omega-3 pre ľudí s ochorením obličiek, pečene a žalúdka, ale aj v starobe.

Neodporúča sa tieto lieky:

  • , ak ste alergický na rybí tuk;
  • Pri zlyhaní obličiek a kamene v žlči alebo močového mechúra;
  • počas aktívnej TB;
  • u ochorení štítnej žľazy.

Ako správne používať mastné kyseliny?

Omega 3 Samozrejme, maximálne užitočných látok a vitamínov obsiahnutých v čerstvých potravín alebo podrobených minimálnym spracovaním. To isté by malo platiť na výrobky s vysokým obsahom omega-3, čo je užitočné dodržiavať nasledujúce pravidlá:

  • Rastlinný olej pre použitie v šalátov, ako pri smažení veľkú časť mastných kyselín bude zničená. Mimochodom, majte olej ďaleko od Slnka – vo fľašiach z tmavého skla
  • .

  • Ľanové semienka sú tiež najlepšie pridal surové do šalátov alebo ako korenie v hotových jedál.
  • Ryby chcete zvoliť surové, nesmie zmrznúť.
  • Konzumácia 5-10 jadier vlašských orechov, budete zabezpečiť dennú dávku omega-3.

Nezabudnite, že vysoko kvalitná a zdravá výživa je schopný sa s nami stretnúť v polynenasýtených mastných kyselín. Ak je správne navrhnutý diétu akýchkoľvek ďalších liekov, ktoré potrebujete.

Paulína Turošíká
About Paulína Turošíká 142 Articles
Mám veľa čo povedať o Iveve Jánošíkovej, ale najväčšie dve veci, ktoré je potrebné vedieť, je to, že je reflexívna a intuitívna. Samozrejme, že je tiež podmanivá, vtipná a presvedčivá, ale sú to tak isté, že sú desivé. jej reflexné myslenie, to je to, za čo je často uctievaná. Ľudia sa často spoliehajú na svoju a pozornú povahu v čase potreby. Nikto, samozrejme, nie je dokonalý a Kieran má veľa znakových chýb. jej ego a abrazivosť nie sú úplne zábavné a môžu zničiť veľa večerov. Našťastie jej intuícia pomáha udržiavať ich aspoň v malom.